Práva z odpovědnosti za vady (reklamaci) lze uplatnit přes portál eprinting v sekci reklamace, nebo na adrese firmy Tria v.o.s.
Zákazník je povinen průkazným způsobem doložit, že zboží bylo zakoupeno přes portál eprinting. Optimální je originál dokladu o zakoupení tiskoviny.
Reklamace se nevztahují na případy:
- vznikla-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávnou manipulací. Anebo jiným nesprávným jednáním uživatele
- chybu v zadaných či odsouhlasených podkladech
- živelné katastrofy
2. Odpovědnost prodávajícího
Tria v.o.s.. při prodeji zboží odpovídá za to, že zboží má stanovenou jakost, množství a míru. Zboží musí být bez vad a musí odpovídat technickým normám.
3. Odpovědnost za vady
V případě, že věc při převzetí zákazníkem není ve shodě s kupní smlouvou, tj. je s ní v rozporu – trpí vadami, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku zákazníka buď upravením, nebo úplným přetištěním. To však neplatí, pokud zákazník před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl, nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. U tiskovin použitých prodávající neodpovídá za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením.
Vada, která vznikla chybnou manipulací nebo jiným neodborným zacházením není považována za vadu věci.
4. Lhůta pro uplatnění reklamace
Zákazník má právo uplatnit reklamaci nejdéle do 14ti dnů od převzetí tiskovin. Avšak zjistí-li že zboží je poškozeno přepravou, má povinnost tuto vadu nahlásit okamžitě.
5. Odstranění vad
Za vady způsobené přepravou zboží přepravní společností nese výhradně odpovědnost přepravní společnost. Tria v.o.s. bude žádat o náhradu vzniklé škody přepravní společnost.
Za vady způsobené chybnými tiskovými podklady již schválenými zákazníkem nese odpovědnost zákazník. Společnost tria v.o.s. nebude nijak vzniklou škodu nahrazovat.
Za vady způsobené chybou tisku, rozdílnou barevností, chybným papírem a rozdílnými rozměry (to vše lišícími se od zadání) prokazatelně způsobené ve vnitřním výrobním procesu tiskárny, nese plnou odpovědnost Tria v.o.s. a je povinna vzniklou škodu nahradit.
6. Součinnost zákazníka
Zákazník je povinen při vyskytnutí jakýchkoli vad plně spolupracovat se společností Tria v.o.s. na hledání příčin vad. Dále je povinen v co nejkratší lhůtě dokázat, že se výrobek liší od zadaných podkladů. A že tato chyba byla způsobena výhradně ve výrobním procesu. Tudíž že zákazník o jakýchkoli změnách, či úpravách nebyl informován a nesouhlasil s nimi.
7. Vyzvednutí zboží ze záruční opravy
O vyzvednutí opraveném zboží bude zákazník informován telefonicky, nebo emailem. Pokud si bude přát zboží zaslat na adresu, bude mu zboží zasláno zdarma.